
Reviews
Berbera is therapeut, medium, sjamanistische healer en leraar. Ze is geboren met mediamieke gaven en een krachtig kanaal waarin (vergeten) boodschappen van licht en waarheid doorheen kunnen stromen. Met haar wetenschappelijke aanleg en intuïtieve gaven legt zij een robuuste brug van de hogere werelden naar het aardse leven. Haar doel is heelheid brengen aan een ieder die de innerlijke roep van hun ziel wil horen.
Berbera heeft een intrigerende aanpak, waarbij ze snel tot de kern komt en precies op de juiste plek vrouwen (met hun mannen en gezinnen) weet te raken. Mensen die bij haar komen voelen zich gehoord, gedragen en stappen een proces van diepe transformatie in.
Lees wat de ervaringen zijn van de mensen die je voorgingen.
"Ik kn"
D
"De sessie met Berbera was magisch, verrassend en heel helend. Haar liefdevolle benadering gaven me direct het gevoel dat ze me echt zag. Hierdoor voelde het veilig om deze ceremonie te beleven samen. Haar kennis, kunde en gaves namen me mee en zorgde ervoor dat er veel geheeld kon worden op een zachte en liefdevolle manier. Een aanrader voor iedereen! 🙏"
Carlijn van de Laar
"Ben bij Berbera geweest voor een sessie. Ik was in eerste instantie sceptisch over een aantal dingen die ik las op haar site. Maar dat is na mijn eerste bezoek compleet veranderd. Als ik spreek vanuit mijn ervaring dan kan ik zeggen dat Berbera een bijzonder talent heeft waarbij ze voor mij de juiste dingen doorkrijgt die ik op dit moment nodig had en een diepe genezing heb ervaren."
Anoniem (m)
"Berbera heeft een voorouderlijke helingssessie verzorgd die me diep heeft geraakt. De klanken die via haar doorkwamen voelden ongelooflijk bijzonder en kwam echt binnen. Het voelde alsof ik mijn voorouders hoorde spreken in een taal die je met je hoofd niet kent, maar die je ziel zich herinnert. Een krachtige, liefdevolle ervaring die nog lang heeft doorgewerkt en me dichter bij mijn roots bracht."
Anoniem (v)
"Berbera had al verteld over lichttaal, maar het fenomeen was voor mij geheel onbekend. Tot ze in de sessie lichttaal inzette, met ingehouden adem en open mond zat ik naar Berbera te kijken en te luisteren. Ik verstond de taal niet, maar het voelde zo zuiver en kloppend. Zo puur om van ziel tot ziel op deze manier te communiceren, het voelt alsof communicatie zo bedoeld is.
Ik heb diep respect voor Berbera, in mijn beleving moet je ziel wel heel puur zijn om deze gave te krijgen, heel bijzonder, super mooi om mee te maken. Verder vind ik Berbera een super fijn persoon, vriendelijk, betrokken, iemand die onderzoekend is, als ze weerstand voelt, toch met een open blik verder kijkt. Iemand die staat voor wat ze kan en waar ze in gelooft. Ze volgt duidelijk haar eigen pad.
Ik gun iedereen een sessie met Berbera en lichttaal, het was voor mij een bijzondere ervaring."
A.J. te Utrecht